Inte så död. - Jo förresten.

Hej. Jag heter Amanda Josefina Karlsson, och jag sultar just nu på min sista halstablett. Får rota i skåpet där alla drugs finns sen... Och så kan jag meddela att jag nu är i behov av pappersnäsdukar. Great! Tack Mysi, tack som FAN!

Och så är det klart att det var handboll idag bara för att jag mådde som... Aaee, det går ju inte att beskriva! bara... Shit the same tänkte jag, och körde på som målis i alla fall. Men fuck vad jag hatar när man får tag i bollen, och stannar den, men så glider den in målet ändå. Det, är dagens irritationsmoment sörri.

.... Och det där var skrivet igår! Blogg.se är kind of fucked up...

Idag: Skitsamma. Mår bajs. Bajs. Bajs. Men, I gotta be kiss, kiss, kiss!

Men detta har jag inte tid med! Nu ska jag duscha, för snart ska jag till dansen. Då ska vi titta på inspelade dansuppvisningar! Det blir spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0