In a rock'n'roll band.

Men hallå. Blogg.se är helt fuckat just nu ju.. Jävla teknikskit. Egentligen vore det mysigare, om vi alla hade suttit med varsin skrivmaskin i en puffkjol med en massa tyll under, väldigt punkinspirerat från 80-talet. Med stort hår, rött läppstift och utslitna converse. Och allt och alla ska vara så råa. Fast med mycket kärlek såklart!

Ja, skitsamma. Imorgon har jag lovat käre Tomas att vara med på jumpan. Och jag kommer ha 30 meter snor hängandes, och hosta upp ändtarmen, och.. Aa. Så fager syn. Om det inte blir handboll ska jag skjuta honom! Då... Då blir jag surer! Då får han följa med Tim till koncentrationslägret!



Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Japp, det ska jag ;D

2010-02-14 @ 22:53:03
URL: http://goodnightandgo.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0