If god had a face, what would it look like?

Joan Osborne – One Of Us

Spotify for the win alltså!!! Jag tror jag skulle få en ätstörning om det inte fanns.

Edit: Den där låten spelar jag och en några andra fruntimmer på musiken. It sounds pretty good, actually.



Jag vet att alla älskar mej, och folk tycker jag är dryg så in i helvete, och blabla. Men en sak kan jag själv erkänna. Jag är en klant när det gäller att vara tyst, när alla sover och jag är vaken. Som igår. Då sov dom alla. Förutom pappa som kommit hem från jobbet, och var i köket. Jag hade mobilen i knät, och minsta lilla rörelse, så PANG i gölvet... Jävlar, tänkte jag! Jag vet ju själv hur arg jag blir när jag blir väckt, och om nån händelsevis skulle tendensera till att bli lika ilsk som jag, jaa.. Då är det kört. Kört. Kört. Kört. Kört.

Men nää. Som tur är vet dom inte vad jag la i maten.........



Och sen när jag ska flytta på en del saker för att kunna somna tryggt och säkert, låter det... Och det går fan inte att göra det tyst! Tex när jag ska flytta på gitarren! Ja ni. Jag skulle egentligen börja med att spela AC/DC på högsta volym på nätterna! Och, inte en jävel skulle märka! Det ska jag nog göra faktiskt. Undra vem som blir mest sur, mamma, Robert, eller pappa?

Mm. Jag har ändrat det yttre på mitt låånga pappersark. Jag skiter totalt i vad ni tycker. Men roligt, om ni gillar't!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0