Ehhhheeheheheehe.

Alltså... Im in pain right now. Det gör liksom ont att sitta. Jag har varit klantig, är allt jag kan säga. Eller, nää. Allt jag vill säga. Mitt ben/lår förstår ni. Det är ajaj.

Den första som gissar rätt på vad jag gjort vinner en halv miljon i månaden i 50 år. Men... Det finns liksom inga alternativ. Det gäller att ni har fantasi!

The Wannadies – My Home Town <------------ The Wannadies – My Home Town

Maaaaaaaaannnnnnnnnnnnddddddddddyyyyyy har två prov den här veckan. Sen får hon lov! Det tycker hon är jäääääättteeee skööööönnnttt och ggööööttt! Då ska hon testa saker hon aldrig gjort förut! Typ som att... Nja, vafan. Bränna ner Ödeshögs enda mataffär. Ica såklart. Liksom, hon vet hur det känns att vara älskad, och då vill hon ha reda på hur det känns att bli hatad också. Jaa, hon vill bli en erfaren kvinna! Så, om det är nån som känner sig manad att hänga på, ring mej! 0738100954



Och sen ehm.. Alltså, på riktigt så ska jag kastrera dom manliga människorna som inte kommenterar, och dom kvinnliga människorna som inte kommenterar... Öhm.. Jaa. Ni eh.. Jag gör er till skinheads! För jag har min statistik, era idioter. So, be ware...

Känner för ett musikinlägg snart.

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0