you're gone, come back

Jag och min dator är fan inte kompisar alltså. Fick göra min åtthundrafemtioånde recovery inatt. Men jag la in halva mitt liv på mitt usb. Seriöst, om jag kunde ha mobilen och gitarren på mitt usb, hade jag förmodligen haft HELA livet där. Det första jag gjorde var att ladda ner spotify. Och så laddade jag ner explorer åtta eller vad det var, och så var jag nästan klar. Och så stängde skiten bara ner sig. Så jag blev skitförbannad, och pappa och Robert fick ta den ilskan. Efter det har jag bara försökt att få ro i sinnet, och Robert och jag har spelat xbox. Nu håller jag på att ladda ner msn. Men nu ska vi ta morfen till ica och köpa choklad, och så trycker vi ner den i varsina bananer och stoppar in dom i ugnen och göttar oss inomhus i det underbara vädret!

Här har ni ännu en great lista att djura pretty divine



peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0