when you hit the blues,



Hittils har jag verkligen utnyttjat dom sista dagarna på lovet dagarna förjävla väl! I princip så fort Elli, Melinda, My, Hedvwig vaknat, drog vi till B! Där spelade vi musik, yeah we were making music. Och degade. Och tittade på Tyra Banks talkshow, där folk som blev förstenade, som hade två vaginor, som hade en vagina och en liten penis, en som knappt hade ett ansikte, en vars ben aldrig slutade växa. Det var faktiskt jävligt intressant. En grej som går upp för en själv då är att man själv tittar sig i spegeln och tex tänker: "Fan vad fula öron jag har". Men den där tjejen hade inga öron från födseln ens.

Annars sitter jag och dunkar arslet av mej med musiken på mitt usb. Nu är det Johnny Cash. Och jag sjunger så gott jag kan!

peace/love

Kommentarer
Postat av: fru furman

Snygg du är i rött! :D

2010-08-20 @ 09:04:39
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0