we were so young,

Inte fan behövde jag klä upp mej. Jag blev inte alls glad. Givetvis skulle vi åka till fina Omberg och grilla, och sitta där och häcka! Sorry mum and dad men, det sög så jävla hårt. Och det märktes nog på mitt gnäll. När jag kom hem duschade jag i fem timmar nästan, jätteskönt! Nu så vill jag nog bara återgå till att lyssna på musik, och spela gitarr! Och sen lägger jag mej i sängen och glor på teve. Något halvbra. För det mesta är halvbra. Det finns nästan inget som är bara bra. Jag är rastlös. Måste ha något att göra hela tiden. Jag får väl sitta och göra sugmärken på armen eller något.



The Runaways – I Love Playin' With Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0