we had it all,

Ungjävlarna i 8A satt som oroliga och nervösa bliviande pappor utanför förlossningsrummet och väntade på domen. En lite av livsavgörande dom. Överskåp, eller nederlaget, underskåp? Fuck yeah jag fick överskåp trots allt! Jag tror alla fick det faktiskt! GÖTT! Då behövde jag inte ta ihjäl en mindre värd unge ändå. Tur för den, för jag hade i så fall redan siktat in mej på en...

Förbannad har jag varit också. Jag som trodde att jag skulle gjuta tandställningen idag! Nähäe då! Jag åkte bara fyra mil för ett mycket kort, och uppskrämmande samtal, och för att mäta mina tänder, och mej själv! Jag får inte pierca mej någonstans heller. Visserligen får jag inte det för mamma heller, men ändå. Jag fick inte ens ha hål i öronen, för att det skulle synas på röntgenbilderna. Det har jag redan, och har haft ett bra tag, så dom växer ju inte igen som tur är! Men jag som hade tänkt att göra det snart! Jag skulle kunna ta hål i bröstvårtan och det skulle synas på den där jävla röntgen. Och det kommer vara SÅ viktigt att hålla mina tänder rena, så att jag inte får hål i dom. För det kan bli besvärligt. Fluxa var fjärde timme, använda tandtråd var 45:e minut, och inte minst, borsta tänderna varje timme! Nä, okej. Det var väl inte riktigt så, men det lät fan så på kärringen som snackade med mej, som såg snäll ut, fast var en riktig mara. Hon mätte mej, för att se någon sak. Jag fick inte klart för mej riktigt vad, men jag antar att det kan ha med att göra, att om jag växer mer, lär käften också göra det. En och sjuttio var jag. Och så sa hon, att jag inte lär växa mer. Nej okej, tänkte jag. Och så kommer gubbfan som jag döpt han till, och mäter mina tänder eller vad han gjorde, och så frågade han hur lång jag var. En och sjuttio svarar jag. Och då säger han att, jamen du kommer ju absolut växa mer! Jaha? Vafan, ska inte maran och gubbfan föreställa kollegor eller? I samma rum som jag, befann sig även en tonårskille, som hade ett väldigt finnigt ansikte, så vitt jag kunde se. Och han knöt sina händer hårt. Så hårt att man snart väntade att han skulle skita ner sig. Förmodligen är det inte bara jag som är pissrädd. Och så sa maran, att målsman får inte närvara när dom sätter in metall skiten i munnen på mej! Jag kommer få ett känslomässigt utbrott. Jag kommer fan inte fixa att vara där själv, med maran och gubbfan, samt andra olyckliga och rädda människor i samma rum, utan pappa! Droppen var när jag fick veta tiden då jag skulle tillbaka. Blabla november sa maran. NOVEMBER? Bye bye life, jag kommer få tandställning nästa år, tänkte jag! Men på minneslappen jag fick, står det att jag ska tillbaka i september. Och så gjorde hon väldigt klart för mej att, om man inte kommer när man är väntad får man "böta" hundra spänn! SUCK! Men mor min ska ringa och kolla imorgon. För säkerhets skull. Annars lär jag, eller ja förmodligen mamma eller pappa, gå back hundra kronor hela livet.

Skolan dög till att pissa på, och jag ska duscha nu, och så titta på Fångarna På Fortet när det börjar, och äta en chokladbit som mamma köpt till mej, och NJUTA!

peace/love/let's kill maran & gubbfan


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0