twenty one,

Jag är SÅ trött. I princip var det sista dagen på sommarlovet igår. Och den var äckligt bra. Uhus hade öppet, så då såg B och jag våran chans att spela. Och som vi spelade. Jag fick äntligen spela trummor igen efter femhundrafemtiotre år! Åhhå, jag älskar tummor! Det är så... Älskvärt.

Just nu pissar förmodligen gud ner syndafloden. Man it sucks big time. Till halv sju ikväll får det fanimej åtminstone ha slutat regna. För då är det dags för Amanda Jenssen igen! Jag har för ont i fingrarna för att spela mer gitarr nu, och för trött. Jag funderar på att hitta något att äta, lägga mej i sängen och kolla på teve. Eller säger jag åt Robert att han får titta på när jag spelar Buffy på xbox.

 

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0