there's a free way,

KISSNÖDIG! Som fan, ujuja. Jag har mina misstankar varför... Förmodligen är det pga av vattenmelonen My tagit med sig. Så nu sitter vi och tar det lugnt i min säng, som jag "kört hårt" i, då det knakade när My satte sig våldsamt. Och idag, äntligen (!), fick Roberts gamla xbox flytta in! Så vi har kört Simpsons, Buffy och vampyrerna, och nu är vi på James Bond. Eller, ja inte jag då. Den bra musiken i världen flödar från mitt usb i stereon, och solen lyser in lite lätt från dom igendragna persiennerna. Poetiskt va? Och så kommer Mys röst och förstör lite smått. "skjut helvetet då", "fitta" , "snälla ska det komma en stridsvagn?", "genom väggen?", "vadå escape through wall?".

Jag är fortfarande en väldigt kissnödig unge, som nu har tänkt att uträtta det behovet, och duscha. My klarar sig nog jävligt bra själv.



peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0