taste me drink my soul,

Taket kommer lyfta sig och gud kommer titta ner på er när ni läser det som snart skall läsas! Jag gick och la mej klockan ELVA igår! OCH, jag somnade! Applådera gärna, och skicka gratulationskort till mej, för att jag lyckats vända på dygnet! Dock så vaknade jag sju. Sen gick det liksom inte att sova mer. Men jag tittade på Beverly Hills, så det gör mej inget! Men imorgon har jag inte tänkt vakna sju i alla fall. Just det ja! Jag åt frukost också! Två mackor t om! Fifan, idag är jag inte dålig ni! Men vädret är... Nåja. Det får allt ta att lugna sig tycker jag. För idag ska B och jag musika oss. Så nu ska jag skriva ner en låttext i min musikbok, som jag skamligt nog glömt namnet på. Fy skäms ungjävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0