someday life will go our way,

Bob Dylan – Don't Think Twice, It's All Right



Tittade igenom bilder förut. Bilder från sommaren. Jag saknar den redan våldsamt mycket! Vartfan tog den vägen? Det gick så fort. Jävla Svergie. Men så mycket jag har hunnit med ändå! Det är lite svårare att planera saker att göra på vintern, eftersom faktum är att det är svinkallt, så man knappt kan vara ute. Fast två saker som B och jag bestämt ska göras, är att åka pulka på Omberg. Det är den enda gången i hela mitt liv jag gillar Omberg. Hoppas bara att vi inte slår ihjäl oss. Att bryta armen är liksom lindrigt... Och så ska vi bada i snön. Ja, bada som i bikini. Jag tror vi skippar det nakna den här gången, haha. Om vi gör det, eller nej, NÄR vi gör det ska jag be någon att fota det, så ska ni få se! Sitt inte och tänk att vi är idioter, för när man är bosatt i skiten jag är bosatt i, får man helt enkelt ta tag i det själv för att få lite roligt. Även om det är på andras, eller möjligen sin egen bekostnad. Livet är vad du gör det till.

peace/love


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0