my heart still beats for you,

Nu har la fan jag ändå dragit tummen ur arslet? Jag, jag, jag, jag, JAG, Amanda Josefina IDIOTBIL Karlsson ska ut, i REGNET, och SPRINGA!!! Givetvis är det inte mitt egna initiativ! Det är Mys och Bs. Och, det är bara knattespåret. Men vafan?! Visst är jag en förjävla (nästan), fulländad förebild för alla brudar va?! Applådera på bara, tack tack tack, TACK! Först måste jag pissa bara...

Jo, bara såhär helt random, så ska jag säga er, att två stora drömmar jag har i livet är att bli rockstjärna. Och skapa ett parti inom politik som är förkortat FP, som står för Feminist Partiet! Ja, ni hör ju redan där vad det mesta kommer handla om, men såklart kommer det vara mycket annan skit också! Om skolan tex. Jo fan. Det ska jag bara göra.



are you in? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0