lite rövig text helt enkelt,

Jag äter bulle. Bulle, bulle, bulle, bullfan. Säger inte dietister eller vad det är, att man ska äta ett vist antal frukt om dagen? Jag tycker att man ska införa en god, otroligt god vana. Jo, ät MINST en bulle om dagen! Bulle liksom, är inte det väldigt svenskt? Det kommer väl nästan efter sill och potatis, och köttbullar? Kom nu inte och gnäll över att ni tycker ni är feta, eller att ni kommer bli det. So what? Hellre överviktig, än att vara så benig att man inte kan sitta på en vanlig stol i tio minuter innan man får skavsår på rövknoterna. Och dessutom blir man inte fet av en bulle om dagen. På tal om mat, jag har i snitt fyrtio till femtio besökare om dagen. Unika. Inte så många kommentarer kan bevisa det. Och när jag väl får, kan det vara så att folk inte skriver sina namn. Visst, jag vet väl inte vilka alla i hela livet är, men i alla fall. Och, egentligen, vem fan vill läsa det jag skriver? Jag menar, hur intressant kan jag vara liksom? Jag har svart hår, tillhör en av dom som anses vara en "wannabe punkrocker" (fastän jag själv anser mej vara en slags skugga av min asbra musiksmak), som har fått stämpeln IDIOTBIL på sig, och som skulle kunna ligga med i stort sätt vilken slusk som helst för att få en Gibson gitarr. Och det är väl pretty much it. Fast ja, det är väl kul att jag inte skriver helt förgäves. Har jag något annat på hjärtat? Skolan börjar ja. Den 23:e. Jag garanterar att jag snart kommer börja få drömmar om det. Jag vet inte riktigt om man kan kalla det mardrömmar direkt, men ja.

Det var ett jobbigt inlägg det här. Låt oss säga att det aldrig blev publicerat!

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0