I'm in repair,

Jag är en sån där soffsittare idag. Kvällen igår var vääääääldigt bra! Det var Elli, Melinda, Myyy, Hedvwig. Fan B att du nödvändigtvis skulle hålla till i Falkenberg! Och så träffade vi David och Pontus också, det var fan länge sen! Jag är en sliten musikunge, som har lite ont i hövet och som håller käften stängd. Jag pratar oftast som fan, men så kommer det en del dagar då jag bara stänger av. Som idag. Jag gör absolut inget vettigt, försöker sätta ihop en ny spotify lista. Och så kommer jag antagligen sätta på teven igen, eller spela sönder Svennis. Eller så gör jag något idiotiskt som att bada i poolen i detta undebara väder!

Imorgon är första dagen på sista sommarlovsveckan. Det svider i både hjärnan och hjärtat. Den sista veckan ska familjen försöka leva som om livet snart är slut. Jao.

Snygg chey.

Tumblr_l6vfj7rwee1qzsojho1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0