i saw a face,

Det var fanimej ett jävla tjat om det här med konfirmation. Mamma tycker delvis att jag ska göra det för att jag känt människan som leder det hela, Linda, ända sen jag hade en högst outvecklad hjärna. Ja, runt sex år eller något sånt. "Hon skulle ju tycka att det var så roligt, eftersom hon känt dej ända sen du var liten".  Men vafan, man får åka på konstiga men roliga saker, man får presenter och man får umgås! Så, Linda, om du ser det här.. I'm mother fucker in!

Blidde du glad nu?! *ler äckligt stort*

peace/love

Kommentarer
Postat av: Furman

Mother fuckin' skitglad blir jag, men jag kan inte nog betona hur viktigt det är att du gör det för din egen skull. Det är en möjlighet som sällan återkommer, att få en rejäl inblick i kyrkan och att få ställa alla de frågorna man bär på. Det finns en del fördomar om kristna och om vad "Gud" skulle vara överhuvudtaget. Då anmäler jag dig då? -gött!

2010-08-26 @ 20:28:29

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0