i gotta save my soul,

Först och främst, honestly, bara fjortisbloggar förutom en, kom till final i bloggtävlingen. Men vafan. Hon lär ångra sig när jag blir rockstjärna!
Jag har varit på Skänninge marken idag, och det var jobbigt. Köpte jag något vidare? - Nej. Jag tiggde till mej en munk, men inte mer. Men jag har ett behov att köpa saker som inte går att äta! Så, jag bestämde mej för att göra en liten tatuering. Någon slags henna grej. Det blev Elvis. Skulle gå bort efter ungefär två veckor. Fast, det gick ju inte att äta i alla fall!
Nu är jag småhungrig, så jag ska förgäves leta i skåpen efter något, men kommer förmodligen komma tillbaka tomhänt. Som jag skrev en gång ni vet. Men att titta skadar ju inte.



mat åt barnen, fred på jorden

Kommentarer
Postat av: Sofia

nehe?! va kul, eller jag vet inte, har varit rätt sliten så jag såg nog inte så kul ut :D

2010-08-05 @ 09:32:23
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0