heart of glass,

Okej. Det här är förjävla viktigt! Såhär är det sörri. Vi i Ödeshög, Bynn, hålan, pundarstället, vad nu folk väljer att kalla det, har en gammal camping. Den campingen gick i konkurs för kanske, hmm... Sex år sen kanske? Men, nu är den invaderad av irländare. Nej, jag är inte rasist, men ni kommer att förstå mej när ni för höra följande. Dom skickar ut barn att komma och fråga om folk vi ha plattor lagda på sin tomt, och då är det bara själva jobbet som kostar, inte plattorna. Dom snackar engelska allihopa. Vi hade barn för någon dag sen här och frågade. Dom var kanske fem till sju år gamla. Dom stjäl även saker. Därför har dom fått "zigenar" skiten över sig. Dom har stulit bord, och t om studsmattor! En massa andra grejer också säkerligen, som jag inte vet om. Några av dom små barnen klämde Hedvwig och My på röven, och sa något i stil med: "you're so sexy girl!". Flera gånger också. Och så hade dom dragit in på Rasta och snott några Red Bull. Det som jag blir så äckligt jävla irriterad på är att alla vet att det är dom, kommunen också, jag svär! Men bryr dom sig? Nej. Dom gör inte ett skit! Jag blir så irriterad! Man kan inte ens ha cyklarna ute om nätterna, ifall dom skulle bli snodda. För helvete.

Jag vill inte vara här. Jag vill sätta mej på ett tåg, någonstans jag aldrig varit, och så bara dra. SKÖNT! Men mamma skulle dö, och så döda mej för den delen. Men någon gång fanimej.

Imorgon ska jag följa med My till vårdcentralen och lägga om hennes ben. Och nu ska jag nog måla livet svart. Nej, men åtminstone naglarna.



peace/love

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså ja ba älskar dejj! Lr ah din blogg! xD

2010-08-18 @ 14:21:44

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0