dance to a cry for help,

Jag gjorde negerbolls smet förut och åt. Jag var uppenbarligen ingen talang. Den smakade inte lika gott som den kunde ha gjort.



Det var äcklig mat idag i skolan. Kött och grönsakssoppa. Röv och svettsoppa, snarare. Det är då alla slåss omkring bordet där mackorna finns. Det är då mattanterna får röra på sina arslen också. Det är väldigt ofta mackorna tar slut, och behöver fyllas på. Kanske är jag för snäll om jag säger att dom gör det rätt snabbt. Men eftersom jag är bättre på att klaga, så fortsätter jag så. Även fast jag inte ens själv vet om jag håller mej till sanningen, när jag påstår att det tar hundraåttio år innan mackorna fylls på. Ni förstår, när det är en soppa gjord av djävulens skit och piss, är mackorna rena rama gudsmåltiden! Något vi alla kämpar för.

En grej jag måste yttra mej om när det gäller fångarna på fortet är att, jag hoppas verkligen att ungarna vinner idag! Helst att dom vinner hela skiten! Hur fränt skulle inte det vara?! VUXNA VILL, BARNA KAN!

Jag kom på för ett tag sen, att jag vill ha en megafon i julklapp. Fan vad coolt.

so tell my love I'm leaving, I gotta find something to believe in

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0