broken inside,

En massa som har bloggar, har skrivit om snygga killar. Alla jag har sett har haft både den där Pattinson, och Life Of Ryan, Ryan inberäknade. Men nu, mina heterosexuella, homosexuella, bisexuella, spädbarn, bebisar, småbarn, mellanbarn, tonåringar, kvinnor, klimakteriekärringar, kåta sommarpojkar, gubbar, tanter, damer och herrar, här har ni fanimej en RIKTIG man!

Pete Dohery himself!

Jag hänvisar er gladeligen till den här länken Hired Gun

Tumblr_l78kv5pbza1qacbgso1_400_large 

På tal om han Pattinson, jag såg Remember Me med B och My häromdagen. Den var så in i helvetes jävla bra. Jag ville inte att den skulle ta slut. Tills jag ser på teven att det står något om 9/11 2001. Jag fick ett utbrott och skrek: "NEEEEEEJ, HAN KOMMER DÖ!! HAN KOMMER DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Och så dog han. Vafan liksom? Om han inte hade dött, hade filmen varit helt flawless. Och dessutom såg han för en gångs skull inte ut som en cancer patient i ansiktet. I den här filmen var han naturligt snygg. Fast det gör detsamma. Jag ska ändå knulla Pete.

Kommentarer
Postat av: fru furman

Jag tycker att du ska undvika att knulla Pete, med tanke på hans svåra problem med narkotika så är han nog ganska dålig i sängen och kan troligen lukta lite illa? :-)

2010-08-20 @ 09:02:42
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack! på bobbys, det är cheap monday!

2010-08-20 @ 15:25:00
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: Jonna

så jäävla Snygg.

2010-08-20 @ 20:25:44
Postat av: Sara

Agree ;D

2010-08-22 @ 01:05:30

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0