baby it's all gone,

Jag har plockat ihop lite sköna låtar åt mej på en lista på spotify. Eftersom jag är äckligt givmild kan ni få den också. Den är särskilt till för er som lyssnar på rix fm 24/7.

better than all yours

Jag gör aldrig något vettigt om dagarna. Eller nja, det beror i och för sig på hur man ser det. Idag har jag i stort sätt bara spelat gitarr, och lyssnat på musik. Mina fingrar är ganska så trasiga, men sånt får man försöka leva med. Jag har för övrigt tittat på Simpsons. Då blev Homer galen i The Trashmens låt Surfin Bird. Haha, den är för skön ändå. Och ikväll ska vi ut och äta. Min "riktiga" familj. Jag hoppas bara att jag inte behöver klä mej i något jobbigt bara. För det är inte riktigt min grej va. Mamma kan fan inte tvinga mej. Jag nöjer mej helst med ett par jeans och någon tröja och några av conversen. Klänningar och skit är bara jobbigt. Kjolar kommer förresten från helvetet om ni ville veta.

Tumblr_l69c9gcfbc1qz7lxdo1_500_large

peace för helvetäää.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0