ångesten kom ikapp,

Nu ni! Jag har gått med i en "veckans blogg" tävling! Det var som fan, eller hur? Inte riktigt min grej det där, men eftersom musikungen är i särklass ungdomens mest humoristiska, har bäst musik, bäst allting så kanske det går. Om jag blir vald till finalist, dvs. Då ska ni fän rösta röven av er på mej! Annars jävlar! Då blir det läsar-aga. Nu får inte jag säga något mer, för jag måste dra till Möj nu.



Jag är otroligt fager på bilden måste jag säga. Och ni visste inte att jag kan spela vänstergitarr va?

peace/love


Kommentarer
Postat av: B

du kan inte alls vänster, en fågel berättade för mig att 'någon' har vänt på bilden :o

2010-08-07 @ 15:10:47

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0