ain't no use to sit and wonder why babe,



Jag skulle spela lite på mammas lp hade jag tänkt, och så blev resultatet en ny header istället! Den är lite tuff tycker jag. Annars har jag inte mycket på hjärtat idag. Soffan blev min trogne vän när jag kom hem från skolan. Förresten så hade vi en håltimma idag på två timmar. Hur fan lät det då? Hur som helst, gav Hedvwig, B, jag och My mattanterna fingret och drog till ica, och köpte nudlar och åt hemma hos B. Det blev t om efterrätt! Efterrätt är inte ens att tala om i skolan. Banan blev det...

Tumblr_l7zczzi3031qdvgiuo1_500_large

all women are bad

Kommentarer
Postat av: valle

...sen sa han: don´t think twice it´s allright, och det är ju vad du gör. Rakt ut ba - med all skit - det är kul läsning. Men det där med att inte ha nåt att säga till om (som du skriver lite längre upp) - det är ju inte sant. Som elev borde man kunna påverka ganska mycket - bara man kan artikulera vad som är fel. Jaja - Dylan är iallafall bäst.

2010-09-03 @ 09:28:47

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0