You don't need me now.

Jag måste ha rivit mej nånstans. Eller så har någon rivit mej. På armen. Det ser ut som om jag skulle ha skärt mej typ två cm eller nåt. På underarmen eller vad man ska kalla det. Vilket inte är nåt positivt med tanke på min stil känner jag... Haha.

Men det som är så najs är att alla ser mej som PunkarN i min klass. Och det är gött tycker jag. Det kan jag gott och väl leva med. Jag ser mej själv mer som punkare, än emo. Såå... Ja.



Igår var Mysi, B och jag med Hugo W och Emil L. Vi cyklade mest runt lite, och jag fick skjuts av Emil. HEHE. Mycket skicklig förare det där må jag säga! Vi åkte hem till Emil, och medans alla förutom jag spelade poker, tog jag musikansvaret på mej! Spotify IDIOTBIL HAR BÄST MUSIKSMAK!!!. Det är min lista era idioter. Hugo älskade den, givetvis. Sen fanns det dock andra inkompitenta svergiedemokrater som inte delade våran åsikt. Åt helvete med dom!

Ikväll kanske jag B, Marcus och Pontus gör nåt hos Mysi. Fast dom vet typ inte om det än. Haha.

Annars kanske Marcus kommer till moi, vi får se.

Men herrå så länge, och fortsätt lyssna på punken!

Sex Pistols – God Save The Queen Ett bra val!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0