You can't love me no more.

Hej ni.

Jag befinner mej i ett mysigt tillstånd just nu faktiskt. Om man kan säga så, och det kan man. Mysi och jag satt och bubblade (men vafan, låter det inte idylliskt nog?), ett bra tag! I flera timmar. Och så duschade jag i ångduschen efteråt. Och nu sitter jag här, på en datastol vid datorn, med fötterna på en annan stol med tangentbordet i knäet. I ett lite för stort nattlinne. Luktar gottt av bodylotion och shampot jag använde. Håret fick torka av sig självt, och nu är det trassligt. Precis som alltid, som det ska vara. Till höger om mej, uppe på en av skrivbordets hyllor ligger en kisse. Framför mej sitter My exalterad på madrassen och nördar dieselråttor och sjömansmöss. Hon luktar också sommar, med nattlinne på sig.

Ja just det ja, med andra ord, jag sover här inatt igen.

Nu är det sista avsnittet vi ska se :)

Kanske att jag kan inbilla henne att vi göra yoga igen. Mohaha.



En väldigt mysig katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0