Yes, you're totally messed up man.

Kent – Socker

Dom flesta killar man möter känner ett stort hat mot Kent. Jag har ingen som helst förståelse varför. Och kommer aldrig få heller.

Det är faktiskt en vanlig måndag imorgon. -Tyvärr! Vill inte ha nån jävla syslöjd!!! Nåt som nästan är snäppet värre, är klassrådet på morgonen. Lille Christian. Hoppas att han har fått ut sin agrition på lovet. Typ gått hos en teraput, eller psykolog eller nåt annat nyttigt. Han har nog agritionsproblem. Men han säger att han skriker för att inte bli arg. Hmm... Weird. Då kan man ju undra hur han egentligen beter sig när han är arg, "på riktigt" i så fall. Jag kan föreställa mej hur han ropar upp namnen en efter en på klasslistan, så får man gå fram. I händerna får man ett paket. I paketet ligger det militärkläder. Sen blir man tillsagd att gå och byta om. Medans alla gör det, kastar han ut alla stolar och alla bänkar där uppe i Ä8. När vi kommer in igen, blir det 500 armhävningar omgående. Han skriker: "BÄTTRE KAN NI, ERA JÄVLA INVALIDER!!!! NI ÄR MIN KLASS, 7A! OCH NI SKA VARA BÄST I EXAKT ALLTING!!!!!". Ja, det var nog rätt milt, men jag har ingen lust att skrämma iväg mina läsare.

Nää, men seriöst. Jag tror han kommer döda imorgon.

Men, när m-dagen är avklarad är det studiedag på tisdagen! Rätt göddigt faktiskt. Och på onsdag ska jag bowla med juniorerna. Det blir så bra så!

Nu vill jag ha bulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0