What's making you lonely?

Yesterday. Ja, den var både bra och dålig. Men jag gillar att hålla mej till det som är bra. Jag, Mysi Elli, Pontus och B sprang runt på våran gamla skola, Fridtjuvberg! Och lekte en massa. Det var skitkul faktiskt!

Idag ska jag forsla min gitarr med hjälp av barnvagn till B. Vi ska stämma den någorlunda med hennes piano. My vet inte om det än, men vi ska vara med henne sen. Jag har tänkt att vi skulle köpa glass, mohaha. Inget vet om det förutom jag! Och jag vill vara ute idag.

Men helst av allt, jag vill inte leva på den här platsen längre.

Det är så jävla fuckat. Det finns en mataffär, men runt fem kyrkor.

Och jag hatar kyrkor.


Kommentarer
Postat av: Jonna

och den där kyrkan har både mormor & mamma i miniatyr med en lampa inuti som en prydnad.



såååååååååå fint.

2010-04-24 @ 15:38:03
Postat av: amanda

sv: den kyrkan är fanimej överallt!

2010-04-24 @ 23:32:20
URL: http://musikunge.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0