We're gonna have to move on.

Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan. Jävla fan.

I loved yesterday. Det var en sånhär älskad spontandag. Och fäjnt väär va dä mä. Alltså väder ni vet. Det ja, det var bra.

Tre saker jag längtar efter nu är min skinnjacka med nitar på som mamma skickat efter. En storlek för stor dock, men jag får hoppas på att det funkar i alla fall! Och Johnny Cash skivan, plus Ramones skivan som hon skickat efter också! TACK MAMMA!

Andra grejer som jag bara längtar efter att få ha eget, är en LP spelare och några sånna där stora LP skivor till det! Det skulle vara jävligt najs! Jag har lust att dra till nåt loppis och leta efter gamla grejer.



Min älskade Melinda, och min älskade Mysi!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0