Take me home.

Jag har insett att: jag har lätt att bli rörd, och tjuta som en gris.
Jag har lärt mig: att allt ordnar sig i slutet.
Jag har förstått: att allt händer utav en anledning.
Jag lyssnar på: musik, mej själv, och även när andra pratar. Hehe.
Jag pratar: jävligt ofta. fort, flummigt och oförståeligt.
Jag tycker om: folk som tycker om musik som jag tycker om. mohaha.
Jag avskyr när folk: snackar skit, ljuger, och är osäkra...
Min första bästa vän heter: Sassa, måste det vara! Haha.

Kärlek är: jobbigt, fuckat, så in i helvetes härligt!
Bästa tiden i mitt liv var/är: när jag är jävligt glad. (:
Om jag fick en sak i hela världen: så skulle jag få med Mysi i blåsningen, HAHAHAHA!
När jag borstar tänderna: pratar jag inte!
När jag lagar mat: blir det oftast skitäckligt!
Jag tänder på: rooooooooockkkkkkkeeeeeeeers, folk som är musikaliska i allmänhet.. ni vet. det är.. very good.
Jag är rädd för: att förlora folk som betyder bajs mycket.
Den värsta känslan är: när man känner sig ensam, och tom. utan att veta varför.
Den bästa känslan är: skadeglädje. hehe, lite faktiskt! Typ, att känna sig behövd, älskad.
Jag är bäst på: att poppa popcorn!!!!!!
Jag är sämst på: icy tower!
Om jag var ett djur skulle jag vara: en korv.

Jag kommer alltid att vara: som jag är.
Det finaste som finns är: B, Mysi, Hedvwig, Melinda och alla underbara som får mej att skratta!
I sommar: ska det vara varmt och skönt, inget regn, annars tar jag självmord!
Sist jag verkligen grät var: Igår.
Jag kan: vara riiiiktigt jävla koncentrerad!
Jag kan inte: sitta still.
När jag vill tänka går jag: till mina tankar. eller nåt vafan.
Min mobiltelefon är: störd i huvudet.
När jag vaknar på morgonen: tänker jag: helvete, det som är så varmt och skönt, redan?
Innan jag går och lägger mej: har jag svårt att sova, för jag tänker så mycket att jag får pysiska problem!!
Just nu tänker jag på: (trä) christian vaxa benen.
Bebisar är: roliga när dom skrattar!
Idag har jag: faktiskt jobbat bra på syslöjden OCH matten ;)
Ikväll ska jag: göra so piiiiisss

Imorgon kommer jag: vara glad att jag fick sova länge!!
Låt jag lyssnar på/lyssnat på senast: gns - knocking on heavens door
Vem är bäst på denna planet: störd fråga. - Jag.
När jag gråter: är det skönt att få ut det.
Homosexuella är: som alla andra.
Jag älskar: alla som jag sagt, jag älskar dej, till.
Mina föräldrar kallar mig: guud... mamma håller fortfarande på med "pandan" ibland.. Pappa är det väl typ mandis, mandan manda och allt. för det mesta amanda för bådas del.
Jag samlar på: upplevelser, erfarenheter.
Min största dröm är att: vara lycklig. det är jag, men att göra det jag vill och så.
Om jag dör nu kommer mina sista ord va: nu dör jag.
Livet är piss utan: muuuusik, kompisar och allt!


Kommentarer
Postat av: - hedwig the cool one

DINA POPCORN (L)

2010-04-16 @ 15:31:01

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0