Used to look for that blue shirt.

Olleh. vänd påre.

Jag vet inte om jag är jag. Men jaget har varit äckligt duktig idag. Hon har som sagt:

Städat rövhålet
Pluggat so
Blivit bättre på fingerspel

Ja, på gitarren. Just nu ligger han i sängen, bland en massa so papper plus en so mapp. Lille Sven. Svenne. Svennis.

Jag förstår då faktiskt inte varför jag förtjänar att få ont i magen? Inte så farligt visserligen, men i alla fall. Här sliter man, så man får inristningar i fingrarna (jaja, jag gillar ju faktiskt att spela så whatever).... Och eh. Fan, jag orkar inte klaga.

Jag tror jag ska äta lite fika nu snart. Och sen ska jag söööva. Fuck vad trött jag är!

Ni som inte kommenterar, vilket är ungefär 101 personer kan ju ta och slösa kommentarer på dom här bloggarna istället då:

DearJuliet
ElinBeckman
AmandaVarDetInte

Dom är rätt sköna faktiskt.

Nu fika.

Och så, typ hejdå.

Glöm inte att må dåligt från 14.10 - 15.20 imorgon, för det kommer jag göra. - Syslöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0