Tell me you love me.

Ujujuj.

I paid the price. Jag ville slåss. Robert gick med på det.

Resultat: Bruises on my body.

Men det var jävligt kul!

Och så duschade jag. Det var jättevarmt och skönt!! Ville egentligen stå där tills jag blev lam. Eller nåt. Fan vad dålig jag är... Sen tog jag på mej en av pappas bomulls skjortor. Stor och bra.

Jag är trött ---> gnällig. Funderar på om jag ska läsa lite i Slash's självbiografi, eller om jag ska titta lite på American Pie.

Jag måste säga, att den där självbiografin är jävligt intressant och awesome! Jag som aldrig läser heller.

I'm damn proud of myself.



Ja. För det var jag som var redigt förkyld förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0