Tears from a world thats broken.

Den här dagen började rätt great ju!



Förklaring: Min klasskompis (Emil Ljung)s lillebrorsa talar ut. Han är en skön jävel! Hah. Han behövde musik tips. När B och jag sitter utanför musiken med gitarren och spelar och sjunger har Olle hemkunskap. Då får han och alla andra ungar lyssna på Amanda och mej. Men fatta att han väljer Amanda och mej före the killers?!!??!?!!?

Man kan säga att jag blev sms terrad inatt... Till halv två. MEN, jag lever! Ta det lugnt alla! Och jag menar verkligen ALLA ni 101 randomer som besökte min blogg igår! Det är ju förvjävla synd att ni inte kommenterar. Jag menar, ni kan ju fråga om vad som helst. Fråga om en autograf vettja.

Det blåser ute, men annars är det najs. Så jag skulle nog tänka mej att B och jag drar ut lite i solen sen och musikar oss kanske. Det blir nog lite så att vi plockar ihop nåt till ännu en låt. Fast en som vi skriver tillsammans.

Nu måste jag ju nog klä på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0