South Park in my ♥

Ja, men faktiskt!

Och så var det ju så att jag stängde av den här saken, och gick och lade mej. Men inte fan kunde jag sova. Hungrig blev jag också. Så jag smög upp, och försökte i bästa tystnad hälla upp lite cornflakes i en skål med mjölk. Och så öste jag på lite socker på det. Smyger tillbaka in i mitt rum, sätter på tv:n. Efter ett tag hittar jag South Park! Åh, jag älskar det!

Cartman sket ur sin mun, och ingen trodde honom. Men när Kyle fick syn på det, gjorde han min natt: "Get the fuck out of here!". Jag vet inte, men hans röst, och dom orden... Dom satt fint.

Jag satte på datorn för att jag hade lust att skriva lite. Känns jävligt dumt. Klockan är tre. At night. Jag kommer ha värsta ångest tankarna när jag ska upp sen...

Whateva. Nu har jag ont i huvudet, och både vill och ska somna. Ehm. Först ska jag bara säga att det förmodligen inte blir nåt skrivet imorgon. När jag går upp kommer jag vara dead walking. Sen ska jag iväg till Sofie, vara där tills pappa hämtar mej runt typ halv sju eller nåt. När vi kommer hem ska han släppa av mej hos Mysi, där jag träffar bla B och Nathalie. Och så drar väl vi till uhus. Kommer väl inte hem förrän efter elva. Och det örks inte att skriva. Möjligtvis ett livstecken. Jag kommer somna gött. Men ni kan ju läsa nån annan blogg så länge. Eller nåt.

Shut up, just let me kiss you
I don't care what we are
just let me


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0