She's the best girl I've ever had.

The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law
The Clash – I Fought The Law

THE CLASH FOR THE FUCKING WIN, I SAY!

Oasis – Stop Crying Your Heart Out
Oasis – Stop Crying Your Heart Out
Oasis – Stop Crying Your Heart Out
Oasis – Stop Crying Your Heart Out
Oasis – Stop Crying Your Heart Out
Oasis – Stop Crying Your Heart Out

OASIS! Låten är så underbar!

Mitt hår är blä nu. Men jag orkar inte duscha. Jag sätter upp det så känns det bättre, mohaha.
Mamma tjatar att jag måste göra ordning i mitt rum. What the fuck. Lite kan jag hålla med till en viss del. Så, fine. Viktigast för henne är väl att sängen är bäddad. Jag bryr mej inte så mycket, ska ju sova hos Mysi inatt. Och så kommer det väl lite folk dit antar jag. Typ Hedvwig och co.

Det är fint ute idag. Fast blåsigt.

So far away...

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0