Roll the dice.

Journey – Don't Stop Believin'

Jag vara nära på att dö förut. På riktigt. Jag vaknade nio. Och inte fan kunde jag somna om. H E L V E T E ! Jag låg där, och vände och vred på mej. Och blev irriterad på att det var så ljust ute. Men, jag lyckades somna om till halv tolv. Dugligt! Jag vaknade av att hela min högra arm vara avdomnad. Det var skit häftigt. Host.

My den jäveln har nog smittat mej med hennes cp förkyldning. Jag nyser sönder snart. Bajs. Och så är det världens orkan ute.

På onsdag har jag svenskaprov, jag känner mej som en invandrare. På fredag har jag matteprov, jag fattar inte att jag går i den mattegruppen som alla "smarta" är med i. Fan vad jag måste plugga.



Men nu är ju so:n över i alla fall. Där har ni bevis på skadade hjärnceller i 7A.




Kommentarer
Postat av: - hedwig the cool one

aso du, okej, det var mitt papper, men det var faktiskt hugo som skrev det där + han var sjuk så jag var tvungen att läsa det + jag fick gå inn i anns råttrum ;(

det är så synd om mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-18 @ 18:05:39

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0