Moments, you'll figure it out.

Hej. San.

Jag har röda naglar, köpt en stickad tröja med röda ränder på, och en röd finne på kinden! Röd är verkligen min grej just nu känner jag faktiskt! Men här bryts mönstret sörrni. Jag fick ett svart nagellack av Sofie, och jag köpte en bok som går i gråskalan.

Wait a minute... A BOOK?! Ja, så var alla andras reaktioner också när jag sa det. Ja, jag har köpt en bok. En SKRIVbok. Mohaha. En sån med mönster på, och nåt med sammet. Det är sammet. Tror jag. Ja, det måste det vara. En utan rader. Blanka vita sidor. Det finns liksom inte mycket till gränser, och det finns inget som säger hur det ska stå skrivet, eller vad. Jag har länge velat ha en att skriva texter i. Ni vet, kolla kategorin "Text". Men det måste vara en speciell bok. Och jag hittade den idag. Jag nämnde att det var grå och så, och det passar eftersom, art never comes from happiness.

Just nu håller jag på att äta "harpluttar". Ni vet, bruna runda bollar. Flingor. För att inte bli hungrig sen inatt igen. Det känns som om harpluttarna gått ur datumet... Fast det skiter vi i. Jag fortsätter äta. It can't be that bad...

För övrigt kan jag säga att jag gjort en redig rap på stan då folk vände sig om. Jag har skämt ut mej, trott att en tjej var Sofie som inte var det, trampat på en massa, osv. På för övrigt x2, har jag träffat mina tjejer igen. All together. Förutom Melinda. Det var fäjnt.

Nu ska jag ta och skriva ner lite tidigare skit i min nya bok. Måste döpa den ju. Den ska vara en kvinna. Elsa, känner jag.



Just det, för ett par minuter sen när det fortfarande var den 9 april, då var det en månad kvar tills jag fyller fjorton. Och det vet exakt alla om nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0