I've got a bad bad feeling.

Jag är jävligt konstig idag. Och jag hänger inte med nånstans riktigt. Det är nästan så att jag inte har nån koll alls. Det brukar jag i och för sig inte ha vanligtvis, men jag vet inte vart jag är typ. Eller jo, hemma. Men ni fattar. Ehh.. Vafan skitsamma! Eller va?

I princip (man I feel clever with saying that word!), kommer jag bara ha två lektioner imorgon. Först Tåkern (helvetehelvetehelvetehelvetehelvetehelvete), och så bild. I två timmar. Men om jag ber snällt kanske jag får dra från bilden tidigare för lille Valle.

Annars känner jag mej jävligt inspirerad av verkligheten för tillfället. Ska skriva lite tror jag.

Ikväll blir det nog matte for the win!

Men först ska jag pilla med gitarren, och ringa B som var sjuk idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0