I'm gonna take those suckers down!

Hello.

Det är ju faktiskt ganska ofta jag börjar mina inlägg med det där.
Men det var najs hos Mysi. Fyfan vad jag skrattade! Och god damn it så jag tjöt. Jag verkligen gapflabbade alltså! Det var jättebra! Massa bra, asbra. Great.

Imorgon börjar livet igen tror jag. For real, mitt rum är ett rövhål. Jag måste fixa det. Och, jag måste RÅPLUGGA so bögen. Helvetes jävla helvete. Ska läsa lite nu innan jag somnar. Jag måste försöka leva mej in i det! Jag är ju så otroligt tankspridd så det är inte sant! Där har vi en anledning till att jag drömmer varje natt.

Mina ögon kommer blöda, därmed basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0