I fucking hate birds!!!

Jag ringde inte till B. Vi gick ut en sväng istället. Nää, inte en sväng när jag tänker efter. Snarare ett par mil. Men först skulle jag stämma hennes syrras gitarr. Med hjälp av en sån där stämsak såklart. Det låter rätt okej. Men inte mer.

Nu fylls mina näsborrar med 100 liter snor, och min hals blir bara tjockare, och det svider kring näsan. x+x+x+x+x+x+x+x+nysningar+x+x+x+x+ trött. Och matte har jag också gett mej på, men sådär underbart bra gick det fan inte. Och det är inte så smart att gå upp inatt och plugga, för såklart ska jag till Tåkern halv nio på morgon, och skåda fåglar som den intresserade fågelskådaren jag är! Jag längtar redan till vi ska fika, och ännu mer tills vi ska åka hem! Åh, fasen vad jag längtar!!!!

Alltså, om jag ska vara ärlig kommer det sluta med att nån antingen fruist ihjäl, eller att nån lyckats döda en fågel. På riktigt, jag skojar inte.

För jag kommer ha med mej en hagelbössa...


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0