I don't think that they'd understand.

Goo Goo Dolls – Iris

Låten är så underbar.

Min helg har varit så sjukt jävla bra! UTE! På nåt halvt cp skadat sätt hatar jag naturen, men älskar att vara ute.

Breaking Free.

Och det ska ni veta, att jag är en jävel på moppe! Eller, okej nja. En jävel, mene... Efter lite tjat fick jag köra Roberts moppe i trädgården, och jag var inte alls så dålig, eller livshotande som jag trodde! Det var gött!

Den här veckan är det tack och lov inga helvetes prov! Det ska bli spännande att se vad jag fick på matten.
På fredag är det "fagning" på Sätra Ängar, eller vad det hette. Nää, inte fan fattar ni vad "fagning" betyder! Och det kan jag säga, att det gjorde inte jag heller först! Men så skrev dom på pappret. Där infon står. Men i alla fall, på svenska betyder det att 7A ska åka och kratta löv, och få tusen spänn för det. Det är en tradition för sjuorna. En tradition som aldrig tycks brytas! Som naturhatare, får jag i alla fall ta med mej gött att äta, och man kan alltid hoppas på bra väder! Jag har jävligt najs sällskap, så då brukar det funka fint!

Men nu ska jag väl se om jag kan sätta en vettig ackordföljd till en ny låt!

309668876_f2d26c187c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0