I am borderline.

Goddag!

Jag är lite förbannad på Robert nu. Han dunkar sin jävla fitt musik. Ursäkta, men rent ut sagt. Det var nån hemsk remix på den här låten för övrigt Patti Smith Group – Because The Night. Herrejävlar vad dom förstör låtar nu för tiden.

Såhär låter det just nu hemma: DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK!!!!

Det var Roberts. Här är mitt: Jag saaaaaaaaknar allt som jag var för blind för att seeee! - Lewis.

Jag har seriöst ont i huvudet av det där jävla dunkandet!!!!!!!!

Jaja. Robert och jag tar moppen till Stora Lund snart. För jag ville. Och jag lyckades övertala honom också. Sen ska jag väl fråga Mysi om man kan ta sig en tur till henne. Hej, My! Om du ser detta hör av dej du!



Nu är det nog, nu drar jag fanimej ur kontakten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0