Hello Herr Klasis!

För er andra så kan jag ju bara säga (angående rubriken), att antingen är jag körd och kommer inte ens få nåt slutbetyg eller vad det heter i 9:an. För nån skata måste ha viskat i Klasis öra om min blogg. Typ bilder på han. Ja, en massa porrbilder, det är klart! Mohaha. Aae men..

Hej Klasis det här är mitt liv som står här, och allt jag tänker då jag är jävligt tankspridd. Jag är bara ärlig. Ärlighet varar längst som jag brukar säga. Och som sagt, ta det inte på för stort allvar!

För jag tänker fan inte förklara mej!

Jag ska bli intervjuad imorgon förresten. Det var expressen som ringde. Nävars. Skolinspektionen eller nåt. (I'm a rockstar, I'm a rockstar, I'm a rockstar!!!!) Var sjätte elev... Jag var en av dom. Och jag missar halva no:n, plus lite av matten. Vad kan man mer begära? Vad ska man säga? Jag är nöjd!

Jag ska äta pannkakor nu. Gud så gött! Och sluta lyssna på Bonnie Tyler. Hihi.



© Klasis

Bonnie Tyler – Save Up All Your Tears
Bonnie Tyler – Total Eclipse Of The Heart - Single Version
Bonnie Tyler – Have You Ever Seen The Rain?
Bonnie Tyler – Lost In France

 


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0