Down this road.

Jag brukar inte sova bra. Men den här natten var fanimej pain in the ass! Snor överallt, ont i huvudet överallt, tjock i halsen överallt, säkert febrig överallt! Jag trodde jag skulle dö. My that son of a bitch har smittat mej med nån aids liknande sak. Fuck her lite känner jag, hehe.

Tåkern idag var (som tur var) kort, kall om fötterna, fint väder, fint sällskap. Och busschauffören körde på en fågel på vägen hem faktiskt. Eller, ja tolka som man vill. Fågeln tog mer eller mindre självmord, då den körde rakt in i bussen. VAD VAR DET JAG SA!??!?! Och när vi gick där på vandringsleden kunde man höra nån säga: "Neeej, du dödar ju fågeln!" Told ya, told ya, told ya, told ya!

Ska till dansen sen. Efter att inte ha dansat på två veckor kommer jag inte minnas nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0