Do me real, huh?

Gwen Stefani – Crash (udda att jag gillar sån här musik, men gwen stefanis gamla vettni!)

Skolan var: Rätt okej, men no:n var som ett pass på sträckbänken.
Bowlingen var: Rolig, men jag sög som en jävla jude. (Ja, ursäkta så in i helvete ni som inte förstod ironin eller nåt).

Och inte fan blev det nåt so prov heller! Nää, det är flyttat till imorgon. Jag som var så jävla taggad nu ju! Whatever, jag tänker inte plugga mer. Dessutom kan jag inte, för det ligger i skåpet i skolan.

Är astrött med tanke på all sömn jag fick inatt! Jag har varit rätt borta, och svinit flummig idag. Och så har jag ont i nacken. Men, glad är jag ändå! För att... Eh, jag älskar allt och alla!

En sak som är värd att ta med nu, är att Melinda fick en redig sticka i benet idag.






Kommentarer
Postat av: tulis

jag var sämre än du i bowlingen I promise :P



jag lider med dig om provet(idag) har inte ens börjat öva till fredag men skit samma det får gå som det går XD ;D

2010-04-14 @ 18:39:42

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0