Control yourself, take only what you need from it.

MGMT – Kids - Remix

Hello.

Jaha vafan. Vaknade kvart i ett. Inte en jävel hemma. Mamma och pappa var i stan och handlade presenter åt mej (OH YEAH!), och Robert (jag blir så äcklad av hans hurtighet) var ute och sprang med en kompis. Och var jag ensam här. Och den dagliga frågan jag ställer mej på "morgonen" är: Vad ska jag äta till frukost? Donnu. Oftast slutar det så att jag skiter i det ändå. Det är ju ändå mat snart.

Så, min lösning på problemet: Jag vet inte vad jag vill äta till frukost, inget duger, är: Se till att vakna lagom till middagen!

Mitt kölsvarta hår är blä, men som alltid örks det inte att göra nåt åt det. Lika gla är jag för det! Borde nog klä på mej och så nu. Borde fast jag vet aldrig om jag verkligen gör det.

Kände mej lite halvt deppig när jag vaknade. Jag oroar mej säkert för so:n. Jag får ta och plugga tills jag gråter blod. Eller, tills jag inte pallar mej. Then it's suicide.

Jag drömde en massa inatt. Om skolan, kom försent till matten för att jag var halvvägs med Mysi till Mjölby för vi skulle till Johan Palm (han förföljer mej!!!), och jag tittade på klockan i drömmen, då var det 3 minuter kvar tills vi började, men vi sprang. Och vi hann. Och så spelade jag värsta riffet på musiken. Och B spelade gitarr, och sjöng mjukt och rispat till en ny låt vi gjort. Jag började gråta. Det var säkert mer, som jag inte kommer ihåg.

Ska nog hitta på nåt med B, Mysi och Nathalie idag.

Men bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0