Cinderella don't you go to sleep.

Trött. Är. Jag.

Men ändå så jävla pepp på allt. Och energisk!

Om skolan har jag inte mycket att yttra mej om egentligen. Bara att Hedvwig kastade mat på mej, Myy skrattar tystare än nånsin. Melinda är roligare än nånsin. Jag blir mer och mer irriterad på spanska Kristinas tjat. Biter mej i läppen hela tiden, så det blir köttigt. Och jag hatar Jan Björklund som fan!

Jag sitter vid Roberts dator nu. Har fixat lite virusskydd och så. Eller, njaa.. Ska uppdatera. Men det står att det redan är uppdaterat fastän det inte är det!

Ensam hemma. Hate it. Men på mammas feta musikanläggning spelas det nu The Killers senaste skiva. Har altandörren öppen, så det känns bra ändå!



Tja Robert!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0