Cause thats where you belong.

Inte så hurt idag men... Nu har jag kläder och så på mej ju faktiskt. Och jag ska tvinga ut Mysi i knattespåret (HIHI) och så kör vi en runda där, och när vi kommer tillbaka blir det bubbelbad! Najs.

Sen ikväll måste jag ta tag i so:n... Vi har so prov till onsdag nästa vecka. Jag blir en aning jävla frustrerad! För det är tio papper, och en fråga per papper! I'm gonna die. Byebye. Inte nog med det, vi har samma vecka nytt engelska prov också. Och sen, en eller två veckor efter det, är det dags för matte prov- Algebra. Det kommer nog gå åt helvete med. Men vafan, jag lever för musiken och sånt.

So fuck it.

Tumblr_l08ywfco2a1qzyrwvo1_500_large

Kommentarer
Postat av: BBB

ska ni gå i spåret? :)

VEM HAR BUBBELBAD ?

jag har med mig so:n, engelskan och franskan hit.. fast jag har inte pluggat ngt,

tack att du påminde mig -.-

2010-04-07 @ 15:39:42
Postat av: amanda

Svar till B: Jo, sörru. I Mysis samlingslokal finns det ett väldigt oanvänt badrum med bubbelbad och ångdusch! Det var förjävla gött ska jag säga!

2010-04-07 @ 23:55:55
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men gud, ingen som berättar ngt för mig eller ?

bubbelbad :D låter nice !!

Ska sova nu, vi ses på fredag,

2010-04-08 @ 00:02:35

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0