Be with you.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh.

Närå.

Idag har jag varit tjej för en gångs skull. Inget jag föredrar precis! Jag har liksom gått från att vara skitglad, och sen bli skitförbannad, till att bli gråtfärdig, sen tror jag helt ärligt att jag blev lite berusad på min gode vän Melinda! Den människan har en jävla förmåga att få folk att skratta så att man inte vet vad man ska göra av sig!

Jag blev så arg på Fredrik Reinfeldt! Jag har helt plötsligt kommit på, att nästintill allt är hans fel i världen! Eller ja, i Sverige åtminstone. Jag hatar han! Det är nästan så jag funderar på att bli politiker, men det är inge idé. Man blir ändå bara skjuten.

Det var lite live ord die, på vägen hem från skolan idag. Det öste ju ner såklart. Ja, regnet/haglet, vafan annars!?!?! Min taktik var att köra så in i helvete. Och Mysi och B kände väl att det var en bra sådan. Visserligen, jag kom inte hem torr, men... Ja, när jag väl kom hem tog jag av mej det blöta, och la mej i soffan med ett göddigt täcke, med bullar och juice/mjölk (fråga inte) och göddade mej! Jag halvsov lite. Och det var skönt ska jag säga!

Just, det ja! Matteprovet idag gick faktiskt bra! Det var inte så svårt som jag trodde ändå. Men, säg aldrig aldrig!

Imorgon kommer jag börja gråta, för att mitt hår kommer vara det äckligaste någonsin, så jag ska duscha nu snart. Ska bara stoppa i mej lite rabarberpaj. Pappsen har gjort underverk i köket idag, men jag måste tyvärr säga att... Soppan smakade skit!

1167205633a12270336919l_large

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0