Amanda is a punk.

Tjenis Penis!

Jorå. Det var rätt okej att faga! Fast det var nån töntig naturälskare där som hette Olle eller Olof (han kunde inte bestämma sig), och han var enligt mej en enda stor idiot. Man skulle bygga några gudsförgätna krattor av trä. Jag ville inte göra nåt. Det sög, och Emil gjorde åt mej istället. Resten av tiden gick åt att kratta.

När jag kom hem var jag trött som en jävla... Fan. Har sovit i två timmar. Det var gött ska jag säga! Riktigt jeffla göddigt! Plus att min Johnny Cash och Ramones skiva kommit!

Nu ska jag klä på mej lite varmare stuff, sen drar jag till Mysi med Sven (do not ever fucking forget that Sven is my guitar!!!!), och efter klartecken drar vi till B! Vi bestämde oss för att sitta på hennes underbara altan istället och grilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0