A taste of perfection.

!!!!!!!!!!!



Jag känner mej så jäva glad! Kan det kanske vara för de två kommande proven den här veckan, och matteprovet nästa fredag?!

Öhm. Nää. Kanske inte.

Men det gör mej inte så mycket. Det där fixar jag! Jag hängde med rätt bra på matten idag! Och engelskan fan... Den är enkel! Och so:n börjar ta ut sin rätt den också!

Jag är glad, för att jag älskar Melinda, Amanda, My, Hedvwig och alla! Och eftersom Christina var med på klassrådet blev det inga armhävningar! Och det är så fäjnt väder! Och alla är så härliga! Och Julia J ska upp halv två inatt och plugga so, för det gjorde jag när jag inte kunde sova igår! Och fan vad jag lärde mej! Jag är en riktigt jävla inspirationskälla!

Och jag jobbade asbra på syslöjden!

Snart kommer B och då kör vi som vanligt! Ska spela en ny låt jag skrivit. Den är skön faktiskt! För att vara otroligt äckligt självgod, är jag stolt att säga det!

Snodde ett äckligt typ "frukttuggummi" ur Roberts påskägg. Det luktar svett! Fy vad äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0